Page 42 - CHEMLIFE - 3
P. 42
ETKINLIKLER
KOZMETİK, KİŞİSEL BAKIM, DETERJAN VE EV BAKIM
ÜRÜNLERİ SEKTÖRÜNÜN BULUŞMA NOKTASI
COSMETİCS & HOME CARE INGREDİENTS,
9-11 KASIM 2017 TARIHLERI ARASINDA 3. KEZ KATILIMCI
VE ZIYARETÇILERINI AĞIRLAMAYA HAZIRLANIYOR.
www.chemlife.com.tr ‘‘2015 yılında ilk kez CHCI 2015 İstatistikleri Kemiropa, M.G. Gülçiçek, Cosmetics & Home Care
Muğla Sıtkı Koçman Üni-
Ingredients bu yıl da birçok
etkinliğe imza atıyor
İstanbul Fuar Merkezi’nin
versitesi, NSI Cosmetics,
tek başına düzenlenen
Group, Reachin Chemical,
Cosmetics & Home Care
Ingredients Fuarı Kimya
42 Cosmetics & Home Care 11. Salonunda gerçekleşen Omya Madencilik, Pim Cosmetics & Home Care
Surya ve Yeditepe Üniver-
Ingredients, hem katılım-
Ingredients 2015 Fuarında
Sektörü’nün en önemli
alt dallarından biri olan 12 ülkeden 71 doğrudan sitesi’nden gelen yerli ve cılara hem de ziyaretçilere
Kozmetik, Kişisel Bakım, katılımcı ve 27 ülkeden 209 yabancı firma yetkilileri ve yönelik dopdolu etkinlik
Deterjan ve Ev Bakım firma ve firma temsilciliği akademisyenler sektördeki programıyla innovasyon,
Ürünleri Sektörü tarafın- katılımcı olarak yer aldı. Fu- en yeni gelişmeler, ürünler, Ar&Ge, workshop ve labo-
dan yoğun ilgi gördü. arı 3 gün boyunca 412’si 44 formülasyonlar ve teknolo- ratuvar ortamını fuar ala-
’’ farklı ülkeden gelen yaban- jiler konusunda ziyaretçileri nına taşıyarak; fuardan
cı ziyaretçiler olmak üzere bilgilendirdi. maksimum verim almanızı
toplam 2,565 sektör profes- hedefliyor.
yoneli ziyaret etti. Cosmeti- Live Cosmetics & Home
Dünyada 2013 yılından
beri Kozmetik, Kişisel Ba- cs & Home Care Ingredients Care Bitmiş Ürün Sergisi Innovation Corner:
Temmuz - 2017
kım ve Ev Bakım Ürünleri Fuarı nitelikli ve sektörün
sektörü büyümesinde da- içinden gelen ziyaretçi port- Cosmetics & Home Care Cosmetics & Home Care
ralma meydana gelirken, föyü ile katılımcı firmaların Ingredients 2015 Fuarı Koz- Ingredients katılımcı firma-
Türkiye’de sektörün artan önemli iş bağlantıları yap- metik, Kişisel Bakım, Deter- larının son bir yıl içerisinde
bir ivme ile büyüdüğünü malarına ön ayak oldu. jan ve Ev Bakım Ürünlerine lansmanını gerçekleştirmiş
görmekteyiz. Özellikle İran gerekli olan hammadde ve olduğu inovatif ürünlerini
ve Orta Doğu Pazarı’na CHCI 2015 Workshop / Se- teknolojileri sağlayan ka- sergilemelerine fırsat suna-
yakınlığı sayesinde bu pa- miner Etkinliği tılımcı firmaları bir araya cak Innovation Corner’a ev
zarlara ihracat hacmini ar- getirirken aynı zamanda bu sahipliği yapacak.
tırmaya yönelik hedefler Cosmetics & Home Care hammadde ve bileşenleri
Türkiye’de Kozmetik ve Ev Ingredients 2015 Fuarı ile kullanarak üretilen bitmiş Koku Atolyesi:
Bakım Ürünleri Sektöründe eş zamanlı olarak düzenle- ürünlerin sergilendiği “Live
faaliyet gösteren firmaların nen Workshop / Presenta- Cosmetics & Home Care” Cosmetics & Home Care
yeni iş bağlantıları kurmak tion Etkinliği çerçevesinde isimli bir sergiye de ev sa- Ingredients 2017; Koku
ve yeni pazarlara açılmak 3 gün boyunca toplam 26 hipliği yaptı. Live Cosmetics Atölyesi workshoplarına
konusunda önemli rol oy- sunum gerçekleştirildi. & Home Care Sergisinde ev sahipliği yapıyor olacak.
nayan ihtisas fuarlarına 50’nin üzerinde yerli koz- 9 Kasım 2017 ve 10 Ka-
olan ilgisini de büyük ölçü- Arkem Kimya, Azelis, BASF, metik ve ev bakım ürünleri sım 2017 tarihlerinde fuar
de artırmıştır. Brenntag, Coptis, Cosming üreticisi ürünlerini tüm fuar merkezinde kurulacak olan
Laboratuvar, Ege Üniversi- katılımcı ve ziyaretçilerine Koku Atölyesi Standında
tesi, Ejder Kimya, Hacettepe tehşir etme fırsatı yakala- gerçekleştirelecek olan
Üniversitesi, Ingeniatrics, dılar. workshoplarda firmalar