Page 3 - Chemlife - Sayı 33
P. 3
3
www.chemlife.com.tr CHEMLIFE
Editörden Notlar...
MERCK
Değerli ChemLife Okuyucuları;
Dergimizin önceki sayılardaki editöryal köşemde Corona Virüsün sağlık, ekono-
mik ve psikolojik boyutlarına yer vermeye çalışmıştım. Geçen 1 aylık süre zar- YENI MARKALARI
fında virüsün yayılma hızı ve ölümler hakkında ne yazık ki çokta güzel haberler
duymadık. Web sitemizdeki haber akışlarında sıklıkla virüsün sağlık, ekonomik ve
psikolojik boyutlarının ne aşamada olduğu konusunda yerli ve yabancı kaynaklı
haberleri en doğru şekilde sizlere aktarmaya çalışıyoruz. Bu süreçte bilgi akışı-
nın doğru ve güvenilir olması çok önemli. Özellikle sosyal medyadaki yalan yanlış
bilgiler maalesef ki virüsün yayılma hızında çok daha hızlı. Lütfen bunlara dikkat
edelim ve kaynağı belli olmayan bilgileri paylaşmamaya özen gösterelim… Hazırlama, Ayırma, Filtreleme ve Test Ürünleri
Uyarılara Kulak Verin! Evinizden Çıkmayın!
İnsanlığın bu virüsü yeneceğine benim inancım tam. Ancak ben farklı bir konudan
daha bahsetmek istiyorum. Fütüristim diyerek ahkâm kesen, “gelecekte şunlar
olacak”, “dünya şöyle olacak”, “ bu olaylar bilmem kimin oyunu” cümleleri ile bi-
limi, sosyokültürel yapıları, insanlık tarihini hiçe sayan kişilere kulak asmamanızı Laboratuvar ve Üretim Malzemeleri
öneriyorum. Evet, artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak doğru, ancak bundan
sonra insanlık olarak şapkamızı önümüze koyup düşüneceğimizde ortada. Şahsen
ben, nelerin değişmesi gerektiği yada değişmemesi gerektiğini bundan sonraki
süreçte ortak akılla alınacağını umuyorum. Çünkü şunu gördük diyebilirim, artık
felaketler bölgesel değil küresel, bundan sonrada böyle olacak…
Yukarıda bahsettiğim cümleleri söyleyen fütüristler referans olarak hep Avrupa
ülkelerini, Amerika’yı vb. ülkelerini gösterirlerdi değil mi? Günün sonunda ne oldu Analitik Ürünler
peki?
Durum ortada, tüm devletler neredeyse çaresiz, eğitim ve sağlık sistemlerinin ya-
nısıra ekonomileri ve kültürel yapıları da büyük bir felaketin eşiğinde. Maalesef
ülkemizde de durum bu. Yaşadığımız salgın ile tüm o fütürist düşünceler bir anda
farklılaştı. Kimse bu durumun nereye evrileceğini tam olarak kestiremiyor. Merck ile laboratuvar sektöründeki
35 yıllık birlikteliğimiz yeni markaları
Söylenecek çok söz, yaşanıp görülecek nice güzel günler var önümüzde. Her şe-
yin en kısa zamanda düzelmesi, umutlu ve gülen insanlar olarak hayatımıza de- ile devam ediyor.
vam etmemiz dileğimle…
Mustafa Kemal ATATÜRK’ün sözleri ile de noktayı koyalım.
“Dünyada her şey için, medeniyet için, hayat için, muvaffakiyet için en hakiki mürşit www.orlabmarket.com
ilimdir, fendir. İlim ve fennin haricinde mürşit aramak gaflettir, cehalettir, dalalettir” Tel: (0312) 286 40 70
Bir sonraki sayımızda buluşmak dileği ile… Keyifli okumalar…
İmtiyaz Sahibi ve Sorumlu Yapım Kurumsal İletişim
Yazı İşleri Müdürü Prosigma Tasarım Prosigma Tasarım
Süleyman GÜLER
Oğuzlar Mah. 1374. Sok. Oğuzlar Mah. 1374. Sok.
Genel Koordinatör No:2/4 Balgat / ANKARA No:2/4 Balgat / ANKARA
Erdem MUTLU T. (0312) 342 22 45 T. (0312) 342 22 45
Kimya ve Teknolojileri Gazetesi
www.prosigma.net www.prosigma.net
[email protected] [email protected]
Editör Grafik Tasarım ChemLife Gazetesinde yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarlara aittir.
Erdem MUTLU Gülden KARADENIZ Reklamlar reklam verenlerin sorumluluğundadır.
Ürün tanıtımı sayfalarında yayınlanan ürün bilgileri, ilgili firmaların
Sanat Yönetmeni Reklam sunumları olup üretici firma sorumluluğundadır.
Fatih ÇETIN [email protected]
+90 535 366 65 34
7/24 tüm
platformlarda sizlerle...