Ariel, Ev Temizlik Ürünleri Sektörünün “İyi Yaşam Markası” Seçildi!
Sustainable Brands İstanbul ve araştırma şirketi Nielsen tarafından Türk tüketicilerin yaşam tarzlarına, tüketim alışkanlıklarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlere odaklanmak üzere gerçekleştirilen “Good Life/İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçları açıklandı. İyi yaşam sunan markaların tüketiciler tarafından belirlendiği araştırmada Ariel, “Ev Temizlik Ürünleri” kategorisinde birinci oldu.
Markalar iyi yaşam konusunda tüketicilere yeni fikirler sunmalı!
Sustainable Brands Istanbul kapsamında 4 Nisan 2019’da düzenlenen “Good Life Brands / İyi Yaşam Markaları 2019” töreninde, Ariel Ev Temizlik Ürünleri kategorisinde birincilik ödülü aldı. Tüketicilerinin iyi görünmesini, iyi hissetmesini ve hayatın tadını doyasıya çıkarmasını öncelikleri arasında gören bir marka olduklarını söyleyen P&G Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça Turgay, “P&G olarak dünyada 182 yıldır, Türkiye’de ise 32 yıldır markalarımızla insanların günlük hayatlarına dokunarak küçük ama anlamlı farklar yaratıyoruz. Ariel markamızla da Türkiye pazarında faaliyet gösterdiğimiz 1990 yılından bu yana bir yandan inovatif kimliğimizle mükemmel leke çıkarma performansı sağlarken diğer yandan tüketicilerimizin ‘iyi yaşam’larına katkı sunuyoruz. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de iyi yaşam kavramı hızla değişiyor. Tüketicilerin yaşamdan beklentileri farklılaşıp zenginleşirken markaların buna uyum sağlaması, hatta bir adım önden giderek tüketicilere yeni fikirler sunması çok önemli. Biz de Ariel olarak tüketicilerimizin iyi hissetmesine ve iyi bir yaşam sürmesine odaklanıyoruz. Tüketicilerle yapılan iyi yaşam araştırmasında ilk sırada yer almamız, bu odağımızı doğru bir şekilde yansıttığımızı gösteriyor.” diye konuştu.
Tüketicilere iyi yaşam sunan markalar soruldu
Tüketici açısından iyi bir yaşam sunan, iyi yaşamla bağlantılı olan markaları öne çıkarmayı amaçlayan ve tüketicilere, “Sizce bu sektörde tüketicilerine iyi yaşama ulaşabilmeleri konusunda en çok yardımcı olmaya çalışan firma ya da marka hangisidir” sorusunun yöneltildiği araştırma sonucunda, bu yıl 19 kategoride ödül verildi.