LUMITOS VE SPECTARIS, MAYIS 2025'TE İLK DİJİTAL LABORATUVAR GÜNÜNÜ SUNUYOR
Sanal pil gününün büyük başarısının ardından LUMITOS AG, dijital laboratuvar günü ile laboratuvar endüstrisi için yeni bir dijital etkinlik formatı başlatıyor. Analitik, biyoteknoloji ve laboratuvar teknolojisi alanında lider endüstri birliği olan SPECTARIS ile işbirliği içinde, dijital laboratuvar günü ilk kez 14 Mayıs 2025'te gerçekleştirilecek ve laboratuvarda dijitalleştirme konusuna bir sahne kazandırılacak.
SPECTARIS ile yapılan işbirliği sayesinde LADS standardı (Laboratuvar Otomasyonu ve Dijitalleştirme Standardı), dijital laboratuvar gününde önemli bir rol oynayacak ve laboratuvar sektörü için geleceğe dönük bir teknoloji olarak çeşitli uzman konferanslarında sunulacak.
Bir günlük çevrimiçi etkinlik, şirketlere ve uzmanlara laboratuvar dijitalleştirme alanındaki en son çözümlerini ve yeniliklerini sunmaları için bir platform sağlar. Laboratuvar kullanıcıları, karar vericiler ve dijital laboratuvar teknolojileriyle ilgilenen herkes, en son gelişmeleri verimli ve zamandan tasarruf sağlayan bir şekilde öğrenebilir. Etkinlik, laboratuvar yönetim sistemlerinden (LIMS), elektronik laboratuvar not defterlerinden (ELN) ve laboratuvar otomasyonundan yapay zeka destekli veri analizine, bulut çözümlerine ve laboratuvar süreçleri için dijital ikizlere kadar laboratuvar dijitalleştirmesinin tüm yelpazesini kapsar.
LUMITOS AG'de Baş İçerik Stratejisti olan Dr. Björn Lippold, "Dijitalleşme, laboratuvar süreçlerini kökten değiştiriyor. Dijital laboratuvar günüyle, çözümleriyle laboratuvar sektöründe dijital yenilikleri yönlendiren sağlayıcılara odaklanan bir platform yaratıyoruz," diye açıklıyor. "Konseptimiz, laboratuvar dijitalleştirmesinin yeniliği için maksimum görünürlük sağlıyor ve sektör bilgisini tek bir etkinlikte bir araya getiriyor."
Dijital laboratuvar günü, katılımcılara önemli avantajlar sunuyor: Uzman topluluğunda hedeflenen markalaşmanın yanı sıra, nitelikli potansiyel müşterilerden, karmaşık stand lojistiği olmayan karmaşık olmayan bir katılım formatından ve tüm içeriklerin 12 ay boyunca LUMITOS portallarında erişilebilir kalmasıyla sürdürülebilir bir varlıktan yararlanıyorlar.
LUMITOS'ta iletişimden sorumlu Ralph Schwägerl, "Dijital laboratuvar günü gibi bir günlük etkinlikler benzersiz bir pazarlama dinamiği yaratıyor" diye vurguluyor. "Tüm endüstrinin dikkatini tek bir güne odaklıyorlar ve böylece sürekli pazarlama önlemleriyle sıklıkla gerçekleşmeyen satın alma kararlarını tetikliyorlar."
Yeni formatın başarı şansı ümit verici: Enerji depolama sektöründe yerleşik bir format olarak paralel olarak sürdürülen sanal pil günü, son dönemde etkileyici rakamlara ulaştı: 75 ülkeden 2.000'den fazla kayıtlı katılımcı ve 17 saatlik uzman sunumuyla, kendisini lider dijital endüstri platformu olarak kanıtladı.