Sartorius, Marka Görünümünü Yeniledi
Sartorius’un yeni marka sloganı "Simplifying Progress" oldu.
Yeni marka sloganının verdiği mesaj," Sartorius, ürünleri ve teknolojileriyle, müşterilerin çalışmalarını kolaylaştırarak, tıbbi ilerleme kaydetmelerine ve yenilikçi ilaçları daha hızlı kullanılabilir hale getirmelerine yardımcı olmaktadır" anlamını içermektedir. Sartorius ayrıca yeni bir marka logosu da kullanmaya başladı.
Sartorius CEO'su ve Yönetim Kurulu Başkanı Joachim Kreuzburg yaptığı açıklamada, “Sartorius son 20 yılda, özellikle ileri düzey biyofarmasötiklerin geliştirilmesi ve üretilmesine katkıda bulunarak ve bunu göz önünde bulundurarak farklı bir şirkete dönüştü. Aynı zamanda dünya çapındaki müşterilerimizin ihtiyaçları ve rekabet ortamımız da değişiyor. Sartorius markasının verdiği mesajlar müşterilerimizin zihnine yerleşmesi gerekiyor. Yani onlara tıbbi ilaçları daha hızlı ve daha kolay keşfetmeleri, geliştirmeleri ve ilaçları daha verimli üretmeleri için güçlü araçlar sağladığımız müşterilerimizin zihinlerinde kalıcı olmalı” diyor.
Sartorius'un aşamalı ve çevre dostu bir değişim sürecine karar vermesi nedeniyle tüm yeniden markalamanın tamamlanması biraz zaman alacak. Önümüzdeki birkaç ay içinde yeni marka tasarımı tüm Sartorius ürünlerine yayılacak. ambr®, IncuCyte®, BIOSTAT® ve Cubis® gibi ürün markaları bu sürede kullanılmaya devam edecek.